Dostawa i Zwroty
Dostawa i Zwroty
1. Warunki dostawy w sklepie LC LUCJA:
POLSKA
Przesyłka dostarczana jest za pośrednictwem poczty kurierskiej INPOST.
Koszt przy zamówieniu wynosi 16 zł .
UNIA EUROPEJSKA
Koszt dostawy 30 zł
Czas wysyłki około 4-5 dni
USA
Koszt dostawy 40 zł
2. Warunki zwrotu bez podania przyczyn:
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest przekazanie do firmy www.lclucja.plinformacji o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru oraz odesłanie towaru w stanie nienaruszonym.
2. Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na wskazane konto w terminie do 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu.
3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy
4. Zwracany produkt należy odesłać na adres:
LC LUCJA ul. Obrzeżna 3/200 02-691 Warszawa
5. Do przesyłanego do nas towaru należy dołączyć oryginał rachunku (paragon lub faktura) oraz formularz zwrotu. Szczegółowe informacje na temat zwrotów wraz z formularzem znajdują się na tej stronie: formularzu zwrotu
6.Zwrot wartości przesyłki został wydany na konto wskazane w formularzu zwrotu w terminie do 14 dni roboczych od dnia przez sklep.
3. Warunki reklamacji
1. Jeżeli zamówiona przez klienta produkt nie jest zgodny ze specyfikacją zamówienia, lub posiada wady, sklep po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymieni wadliwy produkt na nowy, naprawi go lub zwróci jego równowartość.
2. Reklamacja zakupionego produktu jest możliwa jedynie wówczas, gdy była nieużywana, jest kompletna i nieuszkodzona przez klienta.
3. Aby reklamacja mogła zostać szybko rozpatrzona należy:
1. Odesłać produkt na adres: LC LUCJA ul. Obrzeżna 3/200 02-691 Warszawa.
2. Reklamacje są rozpatrywane (przyjęta/odrzucona) w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki, o decyzji informujemy mailowo.
3. Do przesyłanego do nas towaru dołączyć oryginał rachunku (paragon lub faktura).
3. Koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa firma , według cennika Poczty Polskiej dla przesyłek priorytetowych krajowych.
5. Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na konto wskazane w formularzu zwrotu w terminie do 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu.
6. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
7. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się produktu, produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.